×

دریافت هفته نامه تخصصی صادرات به عراق

برای دریافت هفته نامه تخصصی گروه الرافدین، لطفاً ایمیل و یا شماره تلفن خود را وارد کنید.

ثبت شرکت در عمان

کشور عمان با هدف جذب سرمایه های خارجی و ایجاد یک هاب تجاری در منطقه اقدام به آزاد سازی ثبت شرکت با مالکیت صد درصد افراد خارجی نموده است

ثبت شرکت در عمان، به شرط آن که با یک طرح دقیق و آنالیز تمامی جوانب صورت گیرد، با توجه به وضعیت اقتصادی غنی این کشور، برای تمامی طرفین سودآور خواهد بود. کشور عمان ثبات اقتصادی بالایی داشته و ارزش پول آن در طی سالیان دراز به خوبی حفظ شده است. در عمان نیروی کار ارزان برای پیشبرد اهداف شرکت به خوبی یافت می شود.

از طرف دیگر نرخ پایین مالیات بر درآمد امتیاز مثبتی است که در مورد کشور عمان وجود دارد. طبیعتا موفقیت هایی که عمان در عرصه اقتصادی به آن ها دست یافته مرهون سیاست های صحیح و البته قوانین محکم و درست آن بوده است. بنابراین در صورتی که قصد ثبت شرکت در عمان را دارید بهتر است با تمامی این قوانین و شرایط آن آشنا باشید.

کشور عمان با هدف جذب سرمایه های خارجی و ایجاد یک هاب تجاری در منطقه اقدام به آزاد سازی ثبت شرکت با مالکیت صد درصد افراد خارجی نموده است که بر اساس این قانون دیگر نیز به شریک و یا کفیل محلی برای ثبت شرکت نمی باشد. از همین متقاضیان سرمایه گذاری با اطمینان خاطر می تواند ثبت شرکت با مالکیت صد در صد را داشته باشند.

ثبت شرکت در منطقه آزاد

این کشور چهار منطقه آزاد با نام های صحار، المزیونه، صلاله و دقم دارد. مناطق آزاد تجاری در کشور عمان پذیرای سرمایه گذاران و تاجران خارجی است و امکان مالکیت کامل و معافیت از مالیات را برای مدت 50 سال برای متقاضیان فراهم می کند.

برای ثبت شرکت در هر یک از مناطق آزاد عمان، متقاضی باید بیزینس پلن و طرح پیشنهادی خود را به مدیریت منطقه آزاد مربوطه ارائه دهد. تایید این طرح ممکن است بین یک تا سه ماه زمان ببرد. اما پیش از گرفتن تاییده لازم است که شرکت با سرمایه اولیه ای که مقدار آن در هر سال توسط دولت عمان تعیین می شود، ثبت گردد و حساب بانکی شرکت نیز در یکی از بانک های عمان افتتاح شود.

مزایای ثبت شرکت در عمان

  • امکان اخذ اقامت برای هر یک از شرکا و خانواده های آن ها (و در نتیجه امکان بهره مندی از سیستم بهداشتی و آموزشی این کشور که شامل دانشگاه های اروپایی و آمریکایی نیز می باشد.)
  • بهره مندی از تسهیلات ویژه بانکی برای سرمایه گذاران
  • اخذ راحت و سریع ویزای کشور های آمریکایی و اروپایی برای دارندگان اقامت عمان

ثبت شرکت درجه اول در عمان (First Grade)

ثبت شرکت درجه ممتاز در عمان (Excellent Grade)

برای اطلاع دقیق تر در زمینه ثبت شرکت در عمان و در هر یک از کشور های عربی، و دریافت مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان شفق الرافدین تماس بگیرید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print