درباره شفق الرافدین

"همواره نیاز به یک مشاور حقوقی آشنا به قوانین و ضوابط محلی یکی از امن‌ترین و کارگشاترین راهکارهای ورود به بازارهای صادراتی و هدف می‌باشد"

شرکت
شفق الرافدین

شرکت شفق الرافدین ، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه الرافدین با هدف ارائه خدمات حقوقی، ثبتی و پشتیبانی در کشور عراق به ثبت رسیده است. این شرکت دارای هیأت مدیره عراقی است و دارای مجوزهای لازم در خصوص ارائه خدمات حقوقی می‌باشد.  
همواره نیاز به یک مشاور حقوقی آشنا به قوانین و ضوابط محلی یکی از امن‌ترین و کارگشاترین راهکارهای ورود به بازارهای صادراتی و هدف می‌باشد. گروه الرافدین با توجه به درک این مهم، اقدام به ایجاد شرکتی با هدف ارائه خدمات حقوقی در برخی از کشورهای خاورمیانه نموده است .شرکت شفق الرافدین با توجه به درک خلاء‌های قانونی و اجرایی در کشور عراق و سایر کشورهای عربی اقدام به ایجاد تیم حقوقی معتبر و متبحر محلی در کشورهای هدف نمود که این تیم متخصص موفق به انجام پروژه‌های حقوقی و ثبتی برای برندهای معتبر خارجی گردید.
تیم حقوقی معتبر محلی، کارشناس همراه در کنار شرکت‌های متقاضی و فرایند‌های مدون شده، سبب تسریع و امنیت خاطر مشتریان در دریافت خدمات ما گردیده است که بتواند در طولانی مدت و بدون کمترین چالش امور حقوقی و ثبتی خود را در کشورهای هدف به انجام برساند.
کارنامه درخشان این شرکت بیانگر موفقیت روز افزون این شرکت در حوزه‌های مختلف حقوقی و پشتیبانی بوده است. امید است با همراهی و اعتماد مخاطبین بتوانیم در توسعه و بهینه‌سازی خدمات خود گامی موثر برداریم.

ماموریت

ارائه خدمات ثبتی و حقوق تجاری به شرکتهای صادر کننده کالا و خدمات در کمترین زمان و بیشترین اثربخشی و مکانیزه کردن فعالیت ها بر بستر اینترنت و فناوری های مدرن

چشم انداز

ارائه خدمات ثبتی و حقوق تجاری به کلیه کشورهای جهان در حوزه جغرافیای خاورمیانه و آسیای میانه

تیم حقوقی معتبر محلی، کارشناس همراه در کنار شرکت‌های متقاضی و فرایند‌های مدون شده

تخصص این تیم حقوقی موفق به انجام پروژه‌های حقوقی و ثبتی برای برندهای معتبر خارجی است. برای مشاوره با متخصصین این شرکت با ما تماس بگیرید.

مشاوره

جهت دریافت مشاوره حقوقی با همکاران ما در تماس باشید

09305790705